Treceți la conținutul principal

Recenzii de carte transformate in minute de voluntariat in campania vALLuntar

Campania vALLuntar  isi propune sa incurajeze lectura si voluntariatul prin transformarea recenziilor de carte in minute de voluntariat donate de angajati, potrivit unui post de pe blogul allcafe.ro. In perioada 23 ianuarie – 16 martie 2012, bloggerii pot solicita gratuit orice carte de pe all.ro. Dupa lectura, acestia sunt incurajati sa scrie o recenzie pe blogul personal. Fiecare recenzie publicata valoreaza 15 minute de voluntariat din partea angajatilor ALL, iar fiecare comentariu referitor la carte sau campanie adaugat de cititori la recenzia respectiva adauga inca 3 minute.

In program sunt luate in considerare doar recenziile realizate de cei ce detin un blog in limba romana de cel putin un an si scriu minim un post pe saptamana.

“vALLuntar este o campanie prin care vrem sa promovam lectura si voluntariatul si prin care incercam sa ne apropiem de cititori. Nu spunem ca vom schimba lumea, ca datorita noua si voluntariatului nostru lumea va deveni un loc mai bun, mai sigur sau mai frumos. Doar ca orice schimbare incepe cu noi insine. Iar aici, la Grupul Editorial ALL, suntem dispusi sa facem mai intai in noi insine aceasta schimbare, ca ea sa se poata reflecta ulterior si in comunitate. Ce va ramane la sfarsit? Niste carti citite, niste copii zambind, niste copaci plantati si un imens sentiment de liniste interioara, de bine si de bucurie”, a declarat Mario Demezzo (vicepresedinte, Grupul Editorial ALL).

Angajatii ALL vor voluntaria in perioada 26 martie – 8 iunie in centre alese de primii 3 bloggeri care cumuleaza prin posturi si comentarii cele mai multe minute de lucru.

Articol de Ioana Mihai 
sursa

Postări populare de pe acest blog

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)

Is this The end? Australian inventor creates a special character - Ћ - to replace English language's most common word

It is the most commonly used word in the English language. But, if an Australian restaurateur has his way, our use of 'the' could be about to change forever. Paul Mathis, from Melbourne, has designed the letter 'Ћ' as a replacement for 'the'. Idea: Paul Mathis, from Melbourne, has designed the symbol above as a replacement for 'the'. This is a scene from a promotional video   The businessman is now lobbying Apple asking to promote his app, which features the character in its iTunes store. In an interview with The Sydney Morning Herald, he said: 'The word "and" is only the fifth-most used word in English and it has its own symbol – the ampersand. 'Isn’t it time we accorded the same respect to "the"?' As reported by The Telegraph, Mr Mathis, who has opened more than 20 restaurants and hotels across Australia, has invested AUS $38,000 (£23,500) in the new app. But despite his optimism, it has s...

Engleza și franceza în dialect oltenesc. Greșeli monumentale pentru străinii care vin la Brâncuși

Foto: Radu Ciocoiu/Facebook via adevarul.ro Turiștii străini care ajung în Gorj ar face bine să citească Wikipedia  înainte. Și asta pentru că panourile informative și cărțile poștale despre Ansamblul Monumental „Constantin Brâncuși” conțin mari greșeli de traducere. În Târgu Jiu, turiștii pot cumpăra de la Centrul de Informare Turistică Brâncuși vederi cu marile opere ale sculptorului român: Coloana Infinitului, Poarta Sărutului, Aleea Scaunelor, Masa Tăcerii. Numai că traducătorii gorjeni au reușit teribila „performanță” de a greși două dintre numele acestor monumente: – numele în franceză al Coloanei Infinitului este „LA COLO N E SANS FIN” (varianta corectă este „LA COLO NN E SANS FIN” ); – numele în franceză al Mesei Tăcerii este „LA TABLE DU SIL A NCE” (varianta corectă este „LA TABLE DU SIL E NCE” . „Este foarte probabil ca denumirile să fi fost traduse de oameni slab pregătiţi, care nu au consultat nici măcar un dicţionar şi s-au grăbit. ...