Treceți la conținutul principal

O campanie de lectură inedită


PrintPoate ați remarcat deja afișele de prin oraș care pezintă un nou Guvern, format din personaje de poveste. Este vorba despre o campanie care încurajează părinții să încerce să le formeze copiilor un obicei cât pentru o viață întreagă: să le citească seara povești.


Campania CITEȘTE POVEȘTI! este inițiată de Editura ALL și realizată în colaborare cu agenția de publicitate NEXT Advertising şi Raluca Băraru. În încercarea de a repune în drepturi ora de lectură, se alătură părinți, profesori, experți în educație, jurnalişti și un guvern de poveste. Campania, al cărei slogan este Pentru o lume mai bună, citește-le copiilor povești!, are expunere outdoor, radio şi print.
Print
În fruntea guvernului său proaspăt instaurat la inițiativa Editurii ALL, Prim-Ministrul Harap-Alb are puterea de a crea locuri de muncă pentru personajele poveștilor rămase fără job. Din postura de ministru al Finanțelor Publice, Prâslea cel Voinic garantează creșterea numărului de pagini citite pe cap de locuitor, iar ministrul Educației, Ileana Cosânzeana, face reforma învățământului introducând lectura de seară în programa obligatorie.

Bun venit în sediul de campanie din mediul online! www.facebook.com/citestepovesti

Respectă legea implementată de Guvernul de Poveste!  Pentru o lume mai bună, citește-le copiilor povești!

Scris de  
sursa: bookblog.ro 

Postări populare de pe acest blog

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)

Is this The end? Australian inventor creates a special character - Ћ - to replace English language's most common word

It is the most commonly used word in the English language. But, if an Australian restaurateur has his way, our use of 'the' could be about to change forever. Paul Mathis, from Melbourne, has designed the letter 'Ћ' as a replacement for 'the'. Idea: Paul Mathis, from Melbourne, has designed the symbol above as a replacement for 'the'. This is a scene from a promotional video   The businessman is now lobbying Apple asking to promote his app, which features the character in its iTunes store. In an interview with The Sydney Morning Herald, he said: 'The word "and" is only the fifth-most used word in English and it has its own symbol – the ampersand. 'Isn’t it time we accorded the same respect to "the"?' As reported by The Telegraph, Mr Mathis, who has opened more than 20 restaurants and hotels across Australia, has invested AUS $38,000 (£23,500) in the new app. But despite his optimism, it has s...

Engleza și franceza în dialect oltenesc. Greșeli monumentale pentru străinii care vin la Brâncuși

Foto: Radu Ciocoiu/Facebook via adevarul.ro Turiștii străini care ajung în Gorj ar face bine să citească Wikipedia  înainte. Și asta pentru că panourile informative și cărțile poștale despre Ansamblul Monumental „Constantin Brâncuși” conțin mari greșeli de traducere. În Târgu Jiu, turiștii pot cumpăra de la Centrul de Informare Turistică Brâncuși vederi cu marile opere ale sculptorului român: Coloana Infinitului, Poarta Sărutului, Aleea Scaunelor, Masa Tăcerii. Numai că traducătorii gorjeni au reușit teribila „performanță” de a greși două dintre numele acestor monumente: – numele în franceză al Coloanei Infinitului este „LA COLO N E SANS FIN” (varianta corectă este „LA COLO NN E SANS FIN” ); – numele în franceză al Mesei Tăcerii este „LA TABLE DU SIL A NCE” (varianta corectă este „LA TABLE DU SIL E NCE” . „Este foarte probabil ca denumirile să fi fost traduse de oameni slab pregătiţi, care nu au consultat nici măcar un dicţionar şi s-au grăbit. ...