Treceți la conținutul principal

O tehnologie inovatoare permite „implantarea” reclamelor în creierul călătorilor cu trenul şi metroul

O tehnologie inovatoare permite „implantarea” reclamelor în creierul călătorilor cu trenul şi metroul (VIDEO)

Cea mai nouă metodă prin care creatorii de reclame încearcă să intre în mintea publicului vine din partea companiei BBDO Dusseldorf.

Tehnologia îi ţinteşte pe cei ce călătoresc cu metroul sau cu trenul şi care, din cauza oboselii, îşi sprijină capul pe unul din geamurile vagonului de tren. Atunci când capul călătorului intră în contact cu fereastra, în mintea sa va intra un mesaj conceput de agenţia de publicitate.

Cum funcţionează tehnologia? Un transmiţător este ataşat de geam, acesta transmiţând oscilaţii de frecvenţă înaltă către creierul călătorului, iar aceste oscilaţii sunt transformate de către creier în sunete şi cuvinte.

Iată un clip video în care este demonstrată tehnologia inovatoare cu ajutorul căreia cei de la BBDO Dusseldorf doresc să „penetreze” mintea publicului:



sursa: descopera.ro

Postări populare de pe acest blog

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)

Mike Yung, o voce extraordinară (artist al străzii, NY)

 <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/GrHfWKeTDEI?start=2" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/K-N8W3s2yYQ" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Is this The end? Australian inventor creates a special character - Ћ - to replace English language's most common word

It is the most commonly used word in the English language. But, if an Australian restaurateur has his way, our use of 'the' could be about to change forever. Paul Mathis, from Melbourne, has designed the letter 'Ћ' as a replacement for 'the'. Idea: Paul Mathis, from Melbourne, has designed the symbol above as a replacement for 'the'. This is a scene from a promotional video   The businessman is now lobbying Apple asking to promote his app, which features the character in its iTunes store. In an interview with The Sydney Morning Herald, he said: 'The word "and" is only the fifth-most used word in English and it has its own symbol – the ampersand. 'Isn’t it time we accorded the same respect to "the"?' As reported by The Telegraph, Mr Mathis, who has opened more than 20 restaurants and hotels across Australia, has invested AUS $38,000 (£23,500) in the new app. But despite his optimism, it has s...