Treceți la conținutul principal

Scrie de mână! O campanie Radio România Cultural și Parker România

cafeneaua de stiinta.inddRadio România Cultural a lansat campania Scrie de mâ! Organizată cu sprijinul sponsorului Parker România, din martie până în iunie 2017, campania are rolul să reamintescă ascultătorilor  frumusețea scrisului caligrafic într-un secol al ecranelor.

Poveşti ale scriitorilor celebri care și-au scris operele cu stiloul, scrisorile de dragoste care au schimbat cursul istoriei şi poveştile personale puse pe hârtie de ascultătorii Radio România Cultural sunt doar câteva dintre atracţiile editoriale ale acestei campanii, care vor fi difuzate în emisiunea Espresso (de luni până vineri, de la 7:15 – 9:00).

În fiecare zi de LUNI va avea loc și un concurs, iar cei car vor să participe trebuie să trimită pe mailul emisiunii (dragos.muscalu@radioromania.roo fotografie cu un mesaj scris de ei de mână în care răspund la întrebarea ”De ce ascultați Radio România Cultural?”

Ascultătorii care vor participa la această campanie pot câștiga, prin tragere la sorți, câte un stilou și o călimară cu cerneală marca Parker, ambalate într-o casetă cadou. Regulamentul concursului şi programul Radio România Cultural pot fi găsite pe www.radioromaniacultural.ro.

”Vinilul nu a fost condamnat să treacă în banca istoriei după apariția casetei, CD-ului sau USB-ului.

Ebook-urile nu stau la fel de elegant în bibliotecă, așa cum se întâmplă cu cărțile clasice. Stiloul este o bijuterie, asemenea ceasului, iar scrisul cu acest instrument trebuie să redevină un gest intim și rafinat. Sunt fericit că Radio România Cultural și Parker România fac această pledoarie pentru întoarcerea la eleganță” spune managerul Radio România Cultural, Radu Croitoru.

Compania Parker a luat naștere în anul 1888, fondatorul ei fiind George Safford Parker.  Sloganul sub care a fost lansat brand-ul Parker a fost „Fă ceva mai bun și oamenii îl vor cumpăra”. De curând a obținut statutul oficial de furnizor exclusiv de stilouri și cerneală pentru întreaga Familie Regală Britanică.

Postul Radio România Cultural este singurul post de radio cu acoperire naţională în FM, care produce programe exclusiv culturale, difuzând producţie originală culturală şi informaţie din toate zonele culturii, la nivel naţional şi internaţional. Detalii pe www.radioromaniacultural.ro

Regulament de desfășurare a concursului campaniei ”Scrie de mână!”

  1. Organizatori: Radio România Cultural – emisiunea Espresso (realizator Dragoș Muscalu) şi Parker România
  2. Difuzare: La Radio România Cultural, în emisiunea Espresso (în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 7:15 – 9:00).
  3.  Modul de desfăşurare:
În perioada 20.03.2017 – 30.06.2017, în cadrul emisiunii Espresso de la Radio România Cultural, se va organiza concursul „Scrie de mână!” realizat în parteneriat cu Parker România.

În emisiunea Espresso (matinalul postului), în fiecare LUNI din săptămână, va fi difuzată câte o rubrică despre arta de a scrie cu stiloul (istoria scrisului de mână, interviu cu scriitori care scriu cu stiloul, povești despre apariția stiloului, apariția cernelii, mituri despre oameni care au scris cu stiloul, ce spun psihologii despre scrisul de mână etc).

După rubrică va avea loc un concurs prin care realizatorul le va cere ascultătorilor să trimită pe mailul emisiunii – dragos.muscalu@radioromania.ro –  o fotografie cu un mesaj scris de ei de mână în care răspund la întrebarea ”De ce ascultați Radio România Cultural?”

Înainte și la finalul fiecărei rubrici realizatorul eisiunii va spune că rubrica este sponsorizată de partenerul nostru, Parker. De asemenea, în fiecare zi se amintește de concursul sponsorizat de Parker.
VINEREA se va face o tragere la sorți a celor care au trimis pe mailul emisiunii o fotografie a unui mesaj scris de mână și va fi ales un câștigător. El va primi un stilou Parker și o călimară cu cerneală, ambalate în casetele cadou cu agendă.

Cele 12 stilouri, care au aceeasi valoare, sunt ușor de regasit pe site-ul http://www.parker.arttitude.ro/produse/sonnet/cisele-sterling-silver-gt.

  1. Grupul ţintă:
    Ascultători cu vârsta de peste 18 ani, din întreaga ţară.
  2. Premiul:
Radio România Cultural şi Parker România, prin emisiunea Espresso, oferă, prin tragere la sorți, câte un stilou și o călimară ambalate într-o casetă cadou cu agenda, pe săptămână, în perioada 20.03.2017 – 30.06.2017.
  1. Condiţii de participare:
La concurs poate participa oricare ascultător al postului Radio România Cultural, cu vârsta de 18 ani împliniţi, din întreaga ţară. Nu au dreptul să participe salariaţii şi rudele până la gradul doi ale celor care lucrează în SRR.



Observaţie:
Premiul va consta din stilou, călimară și casetă şi NU din contravaloarea în bani a acestuia.

Postări populare de pe acest blog

Cum schimbă limba pe care o vorbeşti lucrurile pe care le vezi? Lingviştii văd lumea diferit

Dacă doi oameni s-ar uita la acelaşi obiect, ei vor vedea lucruri cu totul diferite. Potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Johns Hopkins, familiarizarea unei persoane cu un obiect, în special, cu literele alfabetului, va influenţa trăsăturile pe care le observă. Studiind modurile diferite prin care oamenii percep un alfabet, cercetătorii au descoperit că expertiza ajută la sortarea caracteristicilor neînsemnate, lăsând novicii să privească literele ca fiind ceva mai complex. Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Johns Hopkins au analizat răspunsurile a 50 de participanţi care au fost rugaţi să stabilească dacă perechile de litere arabe erau diferite sau identice. Participanţii au fost repartizaţi în grupuri a câte 50 de persoane, dintre care 25 erau experţi în arabă, iar alţi 25 nu cunoşteau limba. Cercetătorii au arătat participanţilor 2.000 de perechi de litere, măsurând viteza de răspuns ...

Man Booker prize 2015 longlist: let the 'posh bingo' begin

At midday on Wednesday, the opening list of runners and riders for Britain’s leading books prize is unleashed on the reading world. Who will it be? Who will it be? With less than 24 hours to go before the longlist is announced, we’re starting to wonder who’ll make up this year’s Man Booker dozen – even though offering predictions is, in this game of “posh bingo”, as Julian Barnes put it, a bit like filling in your card before the numbers have been called. In the second year that American authors have been eligible, one obvious contender is Hanya Yanagihara ’s epic tearjerker about love, friendship and the effects of childhood abuse: A Little Life is hot off presses in the UK and currently consuming readers on both sides of the Atlantic. Other US novels to look out for include Marilynne Robinson’s Lila, the third in her Gilead series, published to ecstatic reviews last November ; a strong debut from Atticus Lish exploring poverty and hard graft in an unforgiving post-cra...

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)