Pentru al patrulea an consecutiv, poezia devine pentru o zi moneda de schimb. Julius Meinl invita si in acest an romanii pe 21 martie sa se alature campaniei-manifest Plateste cu poezie ce va avea loc in peste 200 de cafenele din toata tara.
Marca de cafea vieneza, a carei misiune este sa faca lumea mai buna prin intermediul poeziei, ii provoaca si in acest an pe romani sa isi descopere creativitatea, oferind cafea in schimbul versurilor. Astfel, pe 21 martie, in cele peste 200 de cafenele participante din toata tara, iubitorii de cafea si poezie sunt asteptati sa dea frau liber sentimentelor, lista locatiilor participante putand fi consultata AICI.
Anul trecut, campania-manifest lansata de Julius Meinl in octombrie 2013, in Romania, a reusit sa stranga peste 17.400 de poezii scrise de romani din peste 70 de orase din tara, toate acestea in schimbul cafelelor oferite in locatiile partenere.
Campania Plateste cu poezie se desfasoara la nivel global in peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl in 30 de tari din intreaga lume. Totodata, in misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alaturat manifesto-ului initiat de Julius Meinl si a devenit ambasadorul global oficial al campaniei Plateste cu o poezie. Alaturi de marca de cafea vieneza, prin intermediul billboard-urilor lui revolutionare, lupta pentru aceeasi misiune, aceea de a arata ca poezia poate face lumea mai buna.
“Imi place cum Plateste cu poezie ne face sa cautam in buzunarul libertatii, in care banii sunt inlocuiti de versuri. In loc sa foloseasca bancnote sau un card, oamenii pot da o alta valoare poeziei si o pot folosi ca o metoda alternativa de plata. Cred ca majoritatea oamenilor scriu versuri in adolescenta si uita de acest hobby la maturitate. Cu aceasta initiativa ii incurajam pe toti sa se reconecteze la vocea poetica interioara”, spune Robert despre campanie.
Robert Montgomery va folosi miile de poezii scrise de mana de Ziua Internationala a Poeziei pentru a crea o noua opera de arta care isi propune sa demonstreze puterea poeziei.
“Julius Meinl este ambasadorul global al culturii cafenelelor vieneze si, pentru noi, poezia reprezinta esenta si sufletul acestei culturi. Versurile aduc oamenii mai aproape si ii inspira, la fel cum facea cu poetii de alta data in cafenelele vieneze. Astazi, dorim sa contribuim activ la a inspira oamenii si la a aduce mai multa poezie in lume. Aceasta initiativa globala ne permite sa realizam acest lucru pentru ca poezia este o limba ce poate fi inteleasa in toata lumea “, crede Marcel Löffler, CEO Julius Meinl.
scrisă de Madalina Antal
sursa: tabu.ro
Marca de cafea vieneza, a carei misiune este sa faca lumea mai buna prin intermediul poeziei, ii provoaca si in acest an pe romani sa isi descopere creativitatea, oferind cafea in schimbul versurilor. Astfel, pe 21 martie, in cele peste 200 de cafenele participante din toata tara, iubitorii de cafea si poezie sunt asteptati sa dea frau liber sentimentelor, lista locatiilor participante putand fi consultata AICI.
Anul trecut, campania-manifest lansata de Julius Meinl in octombrie 2013, in Romania, a reusit sa stranga peste 17.400 de poezii scrise de romani din peste 70 de orase din tara, toate acestea in schimbul cafelelor oferite in locatiile partenere.
Campania Plateste cu poezie se desfasoara la nivel global in peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl in 30 de tari din intreaga lume. Totodata, in misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alaturat manifesto-ului initiat de Julius Meinl si a devenit ambasadorul global oficial al campaniei Plateste cu o poezie. Alaturi de marca de cafea vieneza, prin intermediul billboard-urilor lui revolutionare, lupta pentru aceeasi misiune, aceea de a arata ca poezia poate face lumea mai buna.
“Imi place cum Plateste cu poezie ne face sa cautam in buzunarul libertatii, in care banii sunt inlocuiti de versuri. In loc sa foloseasca bancnote sau un card, oamenii pot da o alta valoare poeziei si o pot folosi ca o metoda alternativa de plata. Cred ca majoritatea oamenilor scriu versuri in adolescenta si uita de acest hobby la maturitate. Cu aceasta initiativa ii incurajam pe toti sa se reconecteze la vocea poetica interioara”, spune Robert despre campanie.
Robert Montgomery va folosi miile de poezii scrise de mana de Ziua Internationala a Poeziei pentru a crea o noua opera de arta care isi propune sa demonstreze puterea poeziei.
“Julius Meinl este ambasadorul global al culturii cafenelelor vieneze si, pentru noi, poezia reprezinta esenta si sufletul acestei culturi. Versurile aduc oamenii mai aproape si ii inspira, la fel cum facea cu poetii de alta data in cafenelele vieneze. Astazi, dorim sa contribuim activ la a inspira oamenii si la a aduce mai multa poezie in lume. Aceasta initiativa globala ne permite sa realizam acest lucru pentru ca poezia este o limba ce poate fi inteleasa in toata lumea “, crede Marcel Löffler, CEO Julius Meinl.
scrisă de Madalina Antal
sursa: tabu.ro