Peste o treime dintre românii care cumpără constant cărţi în limba
engleză au vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, majoritatea fiind
femei cu studii superioare, dispuse să cheltuiească lunar circa 100 de
lei pe titlurile preferate, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Potrivit reprezentanţilor Okian.ro, peste 30% dintre cumpărătorii fideli ai librăriei online fac parte din segmentul de vârstă 25 - 34 de ani, au studii superioare, venituri peste medie şi sunt, în majoritate, femei.
Aceştia sunt urmaţi îndeaproape de tinerii cu vârste între 18 şi 24 ani, cea mai mare parte amatori de literatură de ficţiune, dar şi de cărţi de business şi dezvoltare personală.
"În ciuda părerii generale cum că tinerii români nu citesc sau nu sunt interesaţi de literatură, profilul cititorului Okian demonstrează opusul. Generaţia de 18 - 34 de ani reprezintă clientul fidel de carte, care comandă şi cheltuie pe literatură cel puţin 100 de lei pe lună. Sunt cititori educaţi, cu gusturi bine definite, care ştiu exact ce gen şi titluri îşi doresc", a declarat Tudor Benga, CEO Okian.ro.
Potrivit acestuia, ficţiunea este cel mai căutat şi mai bine vândut gen literar, în special subgenuri precum ficţiune distopică, ce include celebra trilogie "Hunger Games", semnată de autoarea americană Suzanne Collins, şi ficţiune romantică, ce include, printre altele, titluri semnate de americanul John Green.
Comanda medie de carte se ridică la aproximativ 110 lei, fiind uşor mai mare în a doua parte a anului, noiembrie-decembrie, cu ocazia sărbătorilor de iarnă şi a evenimentelor de e-commerce, precum Black Friday.
Okian realizează comerţ cu carte străină şi românească, fiind reprezentant al celui mai mare grup educaţional din lume, Pearson Education.
de Diana Parvulescu
sursa: mediafax.ro
foto
Potrivit reprezentanţilor Okian.ro, peste 30% dintre cumpărătorii fideli ai librăriei online fac parte din segmentul de vârstă 25 - 34 de ani, au studii superioare, venituri peste medie şi sunt, în majoritate, femei.
Aceştia sunt urmaţi îndeaproape de tinerii cu vârste între 18 şi 24 ani, cea mai mare parte amatori de literatură de ficţiune, dar şi de cărţi de business şi dezvoltare personală.
"În ciuda părerii generale cum că tinerii români nu citesc sau nu sunt interesaţi de literatură, profilul cititorului Okian demonstrează opusul. Generaţia de 18 - 34 de ani reprezintă clientul fidel de carte, care comandă şi cheltuie pe literatură cel puţin 100 de lei pe lună. Sunt cititori educaţi, cu gusturi bine definite, care ştiu exact ce gen şi titluri îşi doresc", a declarat Tudor Benga, CEO Okian.ro.
Potrivit acestuia, ficţiunea este cel mai căutat şi mai bine vândut gen literar, în special subgenuri precum ficţiune distopică, ce include celebra trilogie "Hunger Games", semnată de autoarea americană Suzanne Collins, şi ficţiune romantică, ce include, printre altele, titluri semnate de americanul John Green.
Comanda medie de carte se ridică la aproximativ 110 lei, fiind uşor mai mare în a doua parte a anului, noiembrie-decembrie, cu ocazia sărbătorilor de iarnă şi a evenimentelor de e-commerce, precum Black Friday.
Okian realizează comerţ cu carte străină şi românească, fiind reprezentant al celui mai mare grup educaţional din lume, Pearson Education.
de Diana Parvulescu
sursa: mediafax.ro
foto