O tehnologie inovatoare permite „implantarea” reclamelor în creierul călătorilor cu trenul şi metroul
Cea mai nouă metodă prin care creatorii de reclame încearcă să intre în mintea publicului vine din partea companiei BBDO Dusseldorf.
Tehnologia îi ţinteşte pe cei ce călătoresc cu metroul sau cu trenul şi care, din cauza oboselii, îşi sprijină capul pe unul din geamurile vagonului de tren. Atunci când capul călătorului intră în contact cu fereastra, în mintea sa va intra un mesaj conceput de agenţia de publicitate.
Cum funcţionează tehnologia? Un transmiţător este ataşat de geam, acesta transmiţând oscilaţii de frecvenţă înaltă către creierul călătorului, iar aceste oscilaţii sunt transformate de către creier în sunete şi cuvinte.
Iată un clip video în care este demonstrată tehnologia inovatoare cu ajutorul căreia cei de la BBDO Dusseldorf doresc să „penetreze” mintea publicului:
sursa: descopera.ro