Treceți la conținutul principal

Agentia Gav face trailere pentru cartile unei edituri din Italia

Agentia romaneasca independenta Gav a fost aleasa sa creeze book trailers pentru editura Longanesi, una dintre cele mai importante edituri din Italia. 

Productiile audiovizuale Gav pentru Longanesi reprezinta instrumente B2B, fiind destinate in primul rand distribuitorilor de carte. 


"Book trailers sunt o forma insolita si in acelasi timp eliptica de comunicare pentru tiparele "clasice" ale categoriei. Acestea sunt pandantul a ceea ce denumim in cinema "vorspanuri" sau "trailere", adica niste mini-filme care prezinta creativ, ca un story cinematografic, povestea cartii", a explicat Lucian Georgescu, managing partner Gav. 

"Este un produs nou, in categoria web video", a completat Lucian Georgescu.


Creatiile vizuale Gav, regizate de directorul de creatie Marius Rosu, au fost deja lansate intr-o perioada de activitate intensa dominata de marile targuri de carte, precum cel recent de la Frankfurt.

Fondata in anul 1946 de catre jurnalistul si umoristul italian Leopoldo Longanesi (1905-1957), editura Longanesi are sediul in Milano, fiind recunoscuta pentru inclinatia catre nonconformism.

Dintre cei mai populari autori care au fost publicati de editura Longanesi pot fi mentionati: Patrick Süskind, Wilbur Smith, Michael Ende, Isaac B. Singer, William Golding, Elizabeth George, Clive Cussler, Jostein Gaarder, Marianne Fredriksson, Vikram Seth, Patrick O’Brian, Marion Zimmer Bradley, cat si autori italieni precum Tiziano Terzani, Sergio Romano, Federico Zeri, Piero Ottone, Piergiorgio Odifreddi, Marta Morazzoni, Giuseppe Conte sau Marco Buticchi.

Gav, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. In 2007, GAV a creat si implementat programul „Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007”. 

sursa

Postări populare de pe acest blog

Cum schimbă limba pe care o vorbeşti lucrurile pe care le vezi? Lingviştii văd lumea diferit

Dacă doi oameni s-ar uita la acelaşi obiect, ei vor vedea lucruri cu totul diferite. Potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Johns Hopkins, familiarizarea unei persoane cu un obiect, în special, cu literele alfabetului, va influenţa trăsăturile pe care le observă. Studiind modurile diferite prin care oamenii percep un alfabet, cercetătorii au descoperit că expertiza ajută la sortarea caracteristicilor neînsemnate, lăsând novicii să privească literele ca fiind ceva mai complex. Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Johns Hopkins au analizat răspunsurile a 50 de participanţi care au fost rugaţi să stabilească dacă perechile de litere arabe erau diferite sau identice. Participanţii au fost repartizaţi în grupuri a câte 50 de persoane, dintre care 25 erau experţi în arabă, iar alţi 25 nu cunoşteau limba. Cercetătorii au arătat participanţilor 2.000 de perechi de litere, măsurând viteza de răspuns ...

Man Booker prize 2015 longlist: let the 'posh bingo' begin

At midday on Wednesday, the opening list of runners and riders for Britain’s leading books prize is unleashed on the reading world. Who will it be? Who will it be? With less than 24 hours to go before the longlist is announced, we’re starting to wonder who’ll make up this year’s Man Booker dozen – even though offering predictions is, in this game of “posh bingo”, as Julian Barnes put it, a bit like filling in your card before the numbers have been called. In the second year that American authors have been eligible, one obvious contender is Hanya Yanagihara ’s epic tearjerker about love, friendship and the effects of childhood abuse: A Little Life is hot off presses in the UK and currently consuming readers on both sides of the Atlantic. Other US novels to look out for include Marilynne Robinson’s Lila, the third in her Gilead series, published to ecstatic reviews last November ; a strong debut from Atticus Lish exploring poverty and hard graft in an unforgiving post-cra...

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)