Treceți la conținutul principal

Copywriter Publicitate – Profil ocupaţional

A. Descrierea ocupaţiei:
Practicanţii unei astfel de ocupaţii redactează materialul publicitar – text , spot publicitar, reclamă pe internet – pentru a favoriza vânzarea bunurilor şi serviciilor
B. Sarcini principale:
• Redactează materialul publicitar – text , spot publicitar, reclamă pe internet – pentru a
favoriza vânzarea bunurilor şi serviciilor.
• Inventează numele produselor şi elaborează sloganurile ce ulterior vor apărea pe ambalaj,
broşuri şi alte materiale promoţionale.
• Realizează campanii de publicitate pentru o gamă de clienţi, lucrând în colaborare cu
directorul de creaţie al unei agenţii de publicitate, pentru a găsi maniera cea mai potrivită
de prezentare a informaţiei.
• Redactează articole, buletine, reclame, discursuri sau alte materiale informative, de
marketing şi publicitate.
• Discută cu clientul legat de produs, maniera de abordare, tehnici publicitare, teme şi
metode sau orice alte schimbări ce ar trebui aduse materialului publicitar.
• Se consultă cu reprezentanţii marketing, media şi vânzări pentru a obţine informaţii despre
produs şi pentru a stabili stilul şi mărimea materialului publicitar.
• Editează sau rescrie materialul ce urmează a fi publicat, sau îl trimite spre aprobare.
• Prezintă planurile şi ideile clienţilor.
• Redactează scrisori către clienţi în registrul corespunzător pentru a le facilita înţelegerea
mesajului reclamei.
• Reexaminează trendurile de publicitate, studiile de opinie şi marketing.
• Variază limbajul şi tonul folosit în funcţie de produs şi de grupul ţintă.
• Realizează cercetări şi interviuri pentru a determina ce caracteristici ale produsului trebuie
promovate.
C. Contextul muncii:


1. Mediul fizic
• Se lucrează în spaţiu închis, climat corespunzător, aerisit, luminat şi ventilat.

2. Mediul socio-organizaţional
• Execută sarcini structurate şi nestructurate.
• Programul de muncă este cu orar variabil , uneori sub presiunea timpului.
• Frecvenţa interacţiunilor interpersonale este mare şi se lucrează mult în echipă.

vezi continuarea articolului (educatie, calificare, cunostinte, deprinderi necesare etc.) la sursa

by Nastase Oana-Raluca
sursa: copywriteri.ro 
sursa foto 

Postări populare de pe acest blog

Subway Performer Mike Yung - Unchained Melody (23rd Street Viral Sensation)

Degradarea morală a societăţii noastre este la fel de răspândită la vârf pe cât este la bază

TEMA: Revoltele din Marea Britanie David Cameron, Ed Miliband și întreaga noastră clasă politică s-au reunit ieri pentru a-i denunţa pe revoltaţi. Și, firește că aveau dreptate să spună că acţiunile acestor jefuitori, incendiatori și tâlhari sunt demne de dispreţ și criminale, și că poliţia ar trebui să primească mai mult sprijin. Dar toată această manifestare publică a șocului și-a indignării a avut ceva extrem de fals și ipocrit.  Căci deputaţii vorbeau despre teribilele evenimente din cursul săptămânii de parcă n-ar fi avut nimic de-a face cu ei. Eu, unul, nu pot accepta această ipoteză. De fapt, sunt de părere că avalanșa de criminalitate de pe străzile noastre nu poate fi disociată de degradarea morală prezentă în cele mai sus-puse cercuri ale societăţii britanice moderne. În ultimele două decenii, am asistat la un declin înspăimântător al standardelor morale în rândul elitei britanice și la apariţia unei culturi aproape universale a egoismului și a lăcomiei.

Casa Share, proiectul comunității online care schimbă vieți

Zeci de familii din România trăiesc în condiții inumane, fără căldură, lumină sau chiar fără mâncare. În multe județe din zona Moldovei (considerate județele cele mai sărace din țară) mii de copii își fac temele la lumina lumânării și dorm înghesuiți cu frații și surorile. Un ieșean s-a decis, din dorința de a face bine, să schimbe viața celor mai puțin fericiți. Bogdan Tănasă (foto) își dedică o bună parte din timp și resursele sale financiare pentru proiectul Casa Share, pe care l-a dezvoltat în urmă cu patru ani. Persoanele inimoase care fac parte din comunitatea online salvează oamenii sărmani. Casa Share a fost modalitatea prin care 20 de familii – în total 110 copii – au început să trăiască altfel. Am stat de vorbă cu Bogdan Tănasă care mi-a povestit despre proiect, despre implicarea oamenilor, ceea ce-l motivează și despre cum arată acum viața celor pe care i-a ajutat. continuarea articolului la editiadedimineata.ro   scrisă de Manuela Dinu