A. Descrierea ocupaţiei:
B. Sarcini principale:
C. Contextul muncii:
1. Mediul fizic
• Se lucrează în spaţiu închis, climat corespunzător, aerisit, luminat şi ventilat.
2. Mediul socio-organizaţional
• Execută sarcini structurate şi nestructurate.
• Programul de muncă este cu orar variabil , uneori sub presiunea timpului.
• Frecvenţa interacţiunilor interpersonale este mare şi se lucrează mult în echipă.
vezi continuarea articolului (educatie, calificare, cunostinte, deprinderi necesare etc.) la sursa
by Nastase Oana-Raluca
sursa: copywriteri.ro
sursa foto
Practicanţii unei astfel de ocupaţii
redactează materialul publicitar – text , spot publicitar, reclamă pe
internet – pentru a favoriza vânzarea bunurilor şi serviciilor
• Redactează materialul publicitar – text , spot publicitar, reclamă pe internet – pentru a
favoriza vânzarea bunurilor şi serviciilor.
• Inventează numele produselor şi elaborează sloganurile ce ulterior vor apărea pe ambalaj,
broşuri şi alte materiale promoţionale.
• Realizează campanii de publicitate pentru o gamă de clienţi, lucrând în colaborare cu
directorul de creaţie al unei agenţii de publicitate, pentru a găsi maniera cea mai potrivită
de prezentare a informaţiei.
• Redactează articole, buletine, reclame, discursuri sau alte materiale informative, de
marketing şi publicitate.
• Discută cu clientul legat de produs, maniera de abordare, tehnici publicitare, teme şi
metode sau orice alte schimbări ce ar trebui aduse materialului publicitar.
• Se consultă cu reprezentanţii marketing, media şi vânzări pentru a obţine informaţii despre
produs şi pentru a stabili stilul şi mărimea materialului publicitar.
• Editează sau rescrie materialul ce urmează a fi publicat, sau îl trimite spre aprobare.
• Prezintă planurile şi ideile clienţilor.
• Redactează scrisori către clienţi în registrul corespunzător pentru a le facilita înţelegerea
mesajului reclamei.
• Reexaminează trendurile de publicitate, studiile de opinie şi marketing.
• Variază limbajul şi tonul folosit în funcţie de produs şi de grupul ţintă.
• Realizează cercetări şi interviuri pentru a determina ce caracteristici ale produsului trebuie
promovate.
favoriza vânzarea bunurilor şi serviciilor.
• Inventează numele produselor şi elaborează sloganurile ce ulterior vor apărea pe ambalaj,
broşuri şi alte materiale promoţionale.
• Realizează campanii de publicitate pentru o gamă de clienţi, lucrând în colaborare cu
directorul de creaţie al unei agenţii de publicitate, pentru a găsi maniera cea mai potrivită
de prezentare a informaţiei.
• Redactează articole, buletine, reclame, discursuri sau alte materiale informative, de
marketing şi publicitate.
• Discută cu clientul legat de produs, maniera de abordare, tehnici publicitare, teme şi
metode sau orice alte schimbări ce ar trebui aduse materialului publicitar.
• Se consultă cu reprezentanţii marketing, media şi vânzări pentru a obţine informaţii despre
produs şi pentru a stabili stilul şi mărimea materialului publicitar.
• Editează sau rescrie materialul ce urmează a fi publicat, sau îl trimite spre aprobare.
• Prezintă planurile şi ideile clienţilor.
• Redactează scrisori către clienţi în registrul corespunzător pentru a le facilita înţelegerea
mesajului reclamei.
• Reexaminează trendurile de publicitate, studiile de opinie şi marketing.
• Variază limbajul şi tonul folosit în funcţie de produs şi de grupul ţintă.
• Realizează cercetări şi interviuri pentru a determina ce caracteristici ale produsului trebuie
promovate.
1. Mediul fizic
• Se lucrează în spaţiu închis, climat corespunzător, aerisit, luminat şi ventilat.
2. Mediul socio-organizaţional
• Execută sarcini structurate şi nestructurate.
• Programul de muncă este cu orar variabil , uneori sub presiunea timpului.
• Frecvenţa interacţiunilor interpersonale este mare şi se lucrează mult în echipă.
vezi continuarea articolului (educatie, calificare, cunostinte, deprinderi necesare etc.) la sursa
by Nastase Oana-Raluca
sursa: copywriteri.ro
sursa foto