Publicaţia americană The Washington Post va fi vândută lui Jeff
Bezos, fondatorul şi directorul executiv al retailerului online Amazon,
pentru o sumă de 250 de milioane de dolari.
Grupul Amazon nu va avea niciun rol în această tranzacţie. Jeff Bezos va cumpăra în nume personal publicaţia The Washington Post de la The Washington Post Company, controlată de mai multe generaţii de către familia Graham, lucru estimat să se întâmple în aproximativ 60 de zile.
The Post Co. va primi o nouă denumire, care nu a fost încă stabilită şi va continua să fie tranzacţionată la bursă, însă fără a mai include în portofoliul său cotidianul.
„The Washington Post ar fi putut supravieţui în această formulă, ca principal titlu al companiei, şi ar fi putut să devină profitabil într-un viitor previzibil. Dar noi am vrut să facem mai mult decât să îi asigurăm supravieţuirea. Nu spun că această tranzacţie garantează succesul publicaţiei, dar oferă o şansă mai mare pentru succesul acesteia", a spus Graham.
Veniturile operaţionale ale diviziei de publishing a The Washington Post Co., în care The Washington Post este cel mai important titlu, au scăzut cu 44% în ultimii şase ani. Cu toate că The Washington Post este una dintre cele mai populare surse de ştiri online, tirajul în print al publicaţiei s-a diminuat cu 7% în prima jumătate a acestui an.
Scris de Andreea Chebac
sursa: bookblog.ro
Grupul Amazon nu va avea niciun rol în această tranzacţie. Jeff Bezos va cumpăra în nume personal publicaţia The Washington Post de la The Washington Post Company, controlată de mai multe generaţii de către familia Graham, lucru estimat să se întâmple în aproximativ 60 de zile.
The Post Co. va primi o nouă denumire, care nu a fost încă stabilită şi va continua să fie tranzacţionată la bursă, însă fără a mai include în portofoliul său cotidianul.
„The Washington Post ar fi putut supravieţui în această formulă, ca principal titlu al companiei, şi ar fi putut să devină profitabil într-un viitor previzibil. Dar noi am vrut să facem mai mult decât să îi asigurăm supravieţuirea. Nu spun că această tranzacţie garantează succesul publicaţiei, dar oferă o şansă mai mare pentru succesul acesteia", a spus Graham.
Veniturile operaţionale ale diviziei de publishing a The Washington Post Co., în care The Washington Post este cel mai important titlu, au scăzut cu 44% în ultimii şase ani. Cu toate că The Washington Post este una dintre cele mai populare surse de ştiri online, tirajul în print al publicaţiei s-a diminuat cu 7% în prima jumătate a acestui an.
Scris de Andreea Chebac
sursa: bookblog.ro